Vyzkoušejte tipy na cvičení na hubnutí, u kterého se pořádně zapotíte

Chcete zhubnout a vybudovat si fyzičku? Nebaví vás běhání? Existuje celá řada cvičení, která jsou dokonce mnohem účinnější než běh. Pokud se chcete zapotit na každém kousku těla a dát si pořádně do těla, vyzkoušejte naše tipy na skutečně efektivní cvičení na hubnutí.

Cvičení s kettlebelly

Cvičení s kettlebellem je poměrná náročné, proto má tak skvělé a rychle viditelné účinky. Existuje celá řada různých cviků. Například ruské zhoupnutí, které spočívá v tom, že zaujmete polohu, jako kdybyste se chystali dřepovat, kettlebell necháte přibližně 30 cm na zemi před sebou. Předkloníte se, uchopíte kettlebell do ruky, zhoupnete se dozadu a následně dopředu do úrovně ramen. Tento cvik opakujte tolikrát, kolikrát zvládnete. U kettlebellů záleží i na jejich hmotnosti. Začínejte s těmi lehčími a postupně se propracovávejte k těžším vahám.

Cvičíte rádi podle videa? Vyzkoušejte třeba tento workout s kettlebellem pro pokročilé:

Angličáky aneb burpees

Hledáte náročný a efektivní cvik, který je prověřený generacemi? Vyzkoušejte oblíbené angličáky. Jsou náročné a zapojí svaly celého těla. Úplně postačí když si jich každý den naordinujete 30 za sebou. Výsledky nejenom pocítíte na celém těle, ale brzy i zaznamenáte okem. Pokud vám dělají potíže kliky, ze začátku je vynechte a přidejte je až budete mít silnější ruce. 

Přečtěte si speciál věnovaný právě burpees a zjistěte, proč jsou angličáky tak efektivní na hubnutí a zpevnění celého těla. 

Skákání přes švihadlo a hubnutí

Snad žádný cvik nevypadá na pohled tak jednoduše jako skákání přes švihadlo. Jenomže je mnohem náročnější, než by se mohlo zdát. A proto není divu, že jde o cvik, který pálí kalorie jako divý. Kromě pálení kalorií si díky skákání přes švihadlo zlepšíte i rovnováhu. Přestože skákání se švihadlem se zdá být jako rekreační aktivita, za deset minut spálíte cca 150 kcal. 

Na výlet se zátěží

Až příště půjdete do obchodu se sportovními potřebami, kupte si speciální chodecké závaží. Ty si můžete připnout buď na nohy (kolem kotníků) nebo na ruce (kolem zápěstí). A co s nimi budete dělat? Chodit. Ale nejenom s nimi, ještě si zabalíte do batohu co největší zátěž unesete a až potom vyrazíte na výlet. Chůze se zátěží totiž výrazně zvyšuje počet spálených kalorií. Pokud byste se se zátěžemi na rukou a nohou cítili mezi lidmi nepatřičně, vyrazte alespoň s naloženým batohem. V takovém případě využijte nejen ramenní pásy ale také bederní a prsní zapínání, díky kterému váhu efektivně rozložité i na jiné části těla, než jen ramena.

Chůze se zátěží má ale i svá rizika. Pokud se chcete vyhnout nepříjemným potížím či dokonce únavovým zlomeninám, přečtěte si více o chození s činkami a závažím

Žena při sportovním tanci.
Zdroj obrázku: pixabay.com

Začněte se věnovat tanci

Baví vás rytmický pohyb a nejlépe se odreagujete u puštěné hudby? Vždy vás lákalo navštěvovat taneční lekce? Výborně! Během tance se kalorie pálí takřka samy, zatímco vy se bavíte. A ano, počítá se také tanec v klubu i doma při poslechu rádia. Jen si pohlídejte množství zkonzumovaného alkoholu. To by vaši snahu o hubnutí zmařilo.

Rychlým tancem spálíte zhruba 300 kcal/h, tak neváhejte a pusťte se do toho!

Jízda na inline bruslích

Příjemné venkovní teploty lákají k dlouhým vycházkám, výletům a pobytu na sluníčku. Jestli milujete jízdu na inline bruslích, udělejte si z toho zvyk a zkuste alespoň třikrát týdně vyrazit na půlhodinovou projížďku. Před jízdou i po ní se nezapomeňte protáhnout, zejména zadní strana stehen a zadek dostanou při bruslení pořádně zabrat. Podle intenzity a rychlosti jízdy bruslením spálíte cca 350-600 kcal/h.

Nemusíte pouze běhat, abyste dosáhli své vysněné postavy. Jde to i jinými zábavnými způsoby. Stačí si pouze vybrat ten, který se vám nejvíc líbí, ať už jde o tanec, bruslení nebo třeba tůry po lese.

Zdroj: activebeat.com

Kateřina Matoušková

Ráda píšu, fotím, čtu a chodím do přírody, protože co je lepší, než čerstvý vzduch a pocit svobody? Možná jen šálek horké kávy, bez kterého si neumím představit žádné ráno.

Líbil se vám tento článek? Dejte mu 5 hvězdiček. :)

Napsat komentář

Emailová adresa nebude zveřejněna a nebude uložena do žádné databáze. Vyžadované informace jsou označeny *.