Není žádným tajemstvím, že alkohol boří bariéry. To, co se jako střízliví ostýcháme říct, po pár skleničkách bez obav vypustíme do světa. U sexu je to podobné. Alkoholický drink nás dostane do nálady a navíc zvýší chuť na sex. Kdy ale může sexu uškodit?

Rychlé povzbuzení

Pokud se chystáte na rande nebo užít si romantický večer s partnerem, trochu alkoholu pravděpodobně berete jako přirozenou součást programu. Není divu, sklenička vína nebo koktejl vám pomůže zbavit se stresu, strachu z konverzace s opačným pohlavím a také vám dodá energii. 

Uznávaný americký urolog Dr. Paul Turek, který se specializuje na poruchy erekce, ovšem varuje před množstvím vypitého alkoholu. Zatímco na začátku večera je alkohol dobrý sluha, později se ukazuje jako velmi špatný pán, který může velmi snadno veškeré vaše úsilí zkazit. 

moc alkoholu může zmařit vyhlídky na sex
Zdroj: pixabay.com

Alkohol boří ledy

Jeden nebo dva drinky mohou pomoci překonat počáteční ostych a trochu se uvolnit. V běžném životě jsme neustále pod tlakem a stres doslova obaluje naše libido. Pokud si dáte skleničku, tento obal se uvolní a naše sexuální touha se dostane na povrch. Nic se ovšem nesmí přehánět.

Alkohol má přirozené utlumující účinky. Přestože první drink vás dostane do nálady a uvolní, ten další (nebo až několikátý, podle individuální citlivosti) vás začne otupovat. Místo slibně rozjeté konverzace s opačným protějškem tak můžete začít usínat na stole.

alkoholický drink vás povzbudí a utlumí
Zdroj: pixabay.com

Pozor na vedlejší účinky

Pokud to s alkoholem přeženete, můžou se dostavit nežádoucí účinky. A nemusíme hned myslet na ranní kocovinu nebo nevolnost. Alkohol silně znecitlivuje a proto byl až do vynalezení anestezie v roce 1846 používám jako anestetikum při operacích. 

Jinými slovy, pokud si dáte pár skleniček, může se vám stát, že budete mít problém dosáhnout jak erekce, tak orgasmu a o veškerý požitek ze sexu tak vlastně přijdete.

Potřebujete se uvolnit a naladit na romantický večer? Zkuste některou z přírodních metod:

  • před schůzkou si dejte studenou sprchu, která vám rozproudí krev v celém těle
  • nejezte těžká jídla, po kterých jste unavení
  • vyhýbejte se stresu, naučte se s ním pracovat
  • vyzkoušejte meditaci nebo dechová cvičení
  • naučte se mít rádi sami sebe – čas od času si dopřejte malou radost nebo čas jen pro sebe
  • místo alkoholu si dejte povzbuzující prostředky z přírody– zelený čaj, chia semínka, chilli nebo celerový salát