Levné cvičení vás bude bavit: stačí vám staré punčochy a konzerva fazolí

Chcete mít vyrýsované břicho i svaly na rukou a fyzičku jako profesionální sportovec? Není nic jednoduššího než dosáhnout tohoto cíle s pomocí správného jídelníčku a tipů na levné cvičení. A nebojte, sportovat se dá kvalitně i zcela zdarma. Nepotřebujete utrácet tisíce za sportovní vybavení. Posilovat se dá s vlastní vahou a spousta sportů nic nestojí. Které to jsou?

Posilování s vlastní vahou i domácími činkami

V článku o venkovních posilovnách jsme vám dali několik tipů, jak posilovat s vlastní vahou. Pokud ale preferujete tradiční činky, využijte předměty, které máte v domácnosti. 

Pro začátek vám úplně postačí plechovky, např. s rajčaty nebo fazolemi. Jak se budete zlepšovat, můžete zvyšovat i váhy. Až pro vás budou plechovky moc lehké, vyměňte je za lahve s vodou. A až i ty budete zvedat bez sebemenších obtíží, vyrobte si vlastní činky z lahví naplněných vodou,  moukou nebo solí. Popřípadě vyzkoušejte i větší uzavíratelné nádoby naplněné pískem. V tomto ohledu se fantazii meze nekladou!

Výpady s pomocí talíře

Chcete si doma zacvičit i něco dynamičtějšího? Zkuste výpady s pomocí papírových talířů. Obyčejné a cenově dostupné papírové talíře, které se dají koupit v každých domácích potřebách a papírnictvích, použijete místo pohyblivé podložky. Můžete tak s jejich pomocí provádět klouzavé výpady ve stoje i na čtyřech. A až budete zdatnější a budete mít jistotu, že udržíte rovnováhu, můžete si je připevnit pomocí gumiček k nohám a simulovat bruslení na místě.

Cvičení na podložce bez pomůcek.
Zdroj obrázku: pixabay.com

Kliky na kuchyňské desce

Pracovní linka v kuchyni má spoustu využití. Kromě toho, že se na ní připravují pokrmy, lze využít i k domácímu posilování. Položte ruce na šířku ramen na pracovní desku, nohy natáhněte za sebe a začněte klikovat. Provádění kliků o pracovní desku je mnohem jednodušší než jejich provádění na zemi, protože si můžete sami regulovat jakou váhu na ruce vynaložíte

Punčochy místo odporové gumy

Láká vás vyzkoušet cviky s posilovací gumou? Pokud do ní nechcete investovat, sáhněte po páru starých punčoch, které se určitě v nějaké zásuvce vašeho šatníku nacházejí a pusťte se do cvičení. S pomocí domácí fitness gumičky z punčoch můžete imitovat veslovací trenažér a rovněž si dopřát příjemné protažení nohou i rukou.

Cvičte s profesionály

Nemusíte rovnou vyrazit do posilovny a zaplatit si osobního trenéra, abyste mohli cvičit s profesionály. Úplně postačí prohledat YouTube a najít si takového trenéra, který vám padne do noty Na YouTube je celá řada videí, s jejíž pomocí můžete cvičit doma a zadarmo. Stačí pouze zadat klíčová slova podle toho, jaké druhy cvičení vás lákají. Může se jednat o jógu, zumbu, posilování s vlastní vahou nebo třeba pilates.

Hledáte cvičení pro začátečníky, kterému budete rozumět a skvěle se u něj pobavíte? Vyzkoušejte třeba taneční workout podle videa:

Cvičení nemusí být nákladné a už vůbec není podmínkou utratit spoustu peněz za vybavení. Pokud jste nápadití a trochu kutilové, poradíte si při cvičení s věcmi, které máte po ruce v domácnosti.

Zdroj: mondaycampaigns.org

Kateřina Matoušková

Ráda píšu, fotím, čtu a chodím do přírody, protože co je lepší, než čerstvý vzduch a pocit svobody? Možná jen šálek horké kávy, bez kterého si neumím představit žádné ráno.

Líbil se vám tento článek? Dejte mu 5 hvězdiček. :)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Emailová adresa nebude zveřejněna a nebude uložena do žádné databáze. Vyžadované informace jsou označeny *.

X