Kontrolujete si vaši hmotnost a zjistili jste, že ručička váhy se zase posunula o nějaké to číslo výše? Přemýšlíte tedy nad tím, co pro vás bude přijatelné a schůdné. A co ketonová dieta?

Co je ketonová dieta?

Ketonová dieta je založená na minimálním příjmu sacharidů a zvýšeném příjmu bílkovin. Jídelníček obsahuje vysoce proteinová jídla a zeleninu. Díky tomu začne tělo čerpat pro zdroj energie z tukových zásob.

Ketonová dieta patří v současné době u nás mezi velmi oblíbené druhy stravování, jež redukují naši tělesnou hmotnost. Svědčí o tom i pozitivní KetoMix recenze, jež naleznete na webovém portálu slimming.cz.

Pozitivní vliv na účinky ketodiety má přerušovaný půst.

Co je přerušovaný půst a jaký má vliv na náš organismus?

Nejedná se o dietu, ale určitý stravovací způsob. Nezmění se skladba stravy, kterou jíme, ale doba její konzumace. Den je rozdělen na fázi krmení, kdy jíme a trávíme, a fázi hladu, při které tělo využívá uložené zásoby. Existuje několik časových metod, záleží jen na vás, která vám bude vyhovovat. Výhody jsou především v nenásilném a pravidelném odlehčení těla, které je zároveň spojeno s detoxikací organismu. Detoxikace a hubnutí spolu souvisí. Detoxikace pomáhá aktivovat činnost orgánů, urychlí metabolismus a s ním i očistné procesy, ke kterým v těle dochází. Pokud dojde ke zrychlení metabolismu, organismus bude rychleji spalovat kalorie, díky čemuž se snadněji odbourají uložené tuky. A to při hubnutí jde.

Důležité zásady během ketonové diety

  1. Dostatečný přísun bílkovin.
  2. Dostatečný přísun tekutin.
  3. V případě zdravotního omezení je důležitá konzultace s ošetřujícím lékařem.
  4. Keto dieta není vhodná během těhotenství, neboť pro vývoj plodu je důležitý vyvážený přísun živin a minerálů.
  5. Keto dieta není vhodná pro výkonnostní sportovce a maratonové běžce, neboť ti potřebují zvýšené množství sacharidů.
  6. Během keto diety není vhodná konzumace ovoce, především v její první fázi, neboť obsahuje velké množství sacharidů.
  7. V žádném případě nesmíte hladovět.