Osvojte si osvědčené triky na každý den, které vám usnadní hubnutí

Chtěli byste hubnout rychleji? Cvičíte, jíte zdravě ale chcete dělat ještě něco víc? Lidé často dělají věci, které by jim pomohly zhubnout, aniž by opravdu věděli, jestli fungují. Vsaďte na jistotu- tipy, které jsou ověřené spoustou hubnoucích a určitě fungují. 

Dejte si sklenici vody před jídlem

Prvním z nich je pravidelné pití vody. Zní to jednoduše a jednoduché to také je. Pravidelně si dejte sklenici vody asi půl hodiny před jídlem, čímž nejenže podpoříte spalování, ale také toho nesníte tolik díky dřívějšímu pocitu plného žaludku. 

Dopřejte si bez obav také kávu, nejlépe černou. Kvalitní kávou do sebe dostanete antioxidanty a kofein může zrychlit váš metabolismus až o 11%. Pokud máte raději čaj, vsaďte na ten zelený, který vám může pomoci dostat se do formy. Navíc čaj seženete ve většině obchodů nebo lékáren. Je dokázáno, že zelený, černý ale i matcha čaj vám může pomoci zhubnout

jak urychlit hubnutí
pixabay.com

Jak vyzrát na závislost na jídle

V pravém slova smyslu jsme na jídle závislí všichni, tedy s výjimkou brethariánů. Pokud k nim ale nepatříte, základní živiny si nějak opatřit zkrátka musíte. Druhou věcí je ovšem závislost emocionální. 

Existuje značný počet lidí, kteří jsou na jídle psychicky závislí. To se projevuje například tím, že jí, když jsou ve stresu, nebo naopak když jsou v pohodě a uvolnění. Také si nedovedou představit svůj den bez sladké tečky po obědě a na cestu autem či vlakem automaticky nakupují zásoby jídla. Je potřeba se závislosti zbavit, abyste mohli žít delší a zdravější život. 

Naučte se chytré metody, jak přestat mlsat z nudy, smutku a dalších emocionálních pohnutek, které vás nutí k přejídání.

jak přestat mlsat
pixabay.com

Začněte jíst potraviny, které vám pomohou zhubnout

Existuje celá řada přírodních prostředků, které vám mohou pomoci s přebytečnými kily. Stačí do jídelníčku zařadit následující potraviny:

  • Vajíčka k snídani vám pomohou redukovat tělesný tuk. Pokud nejíte vejce, dopřejte si kvalitní bílkoviny v jiných potravinách. 
  • Pálivé papričky obsahují kapsaicin, který zrychluje metabolismus. 
  • Probiotika v jogurtech a fermentované zelenině vám pomohou s redukcí hmotnosti.
  • Obyčejná syrovátka je skvělý zdroj hodnotného proteinu.
  • Ať už jíte cokoliv, každé sousto pořádně rozžvýkejte. Podle studií to může vést k menšímu příjmu kalorií a také úbytku na váze. 
chilli a hubnutí
pixabay.com

Zařaďte pravidelný pohyb

Cvičení, a především to aerobní, je nejlepší způsob, jak dosáhnout vysněné postavy. Důležitá je však pravidelnost a vůle. Navíc si můžete vybrat mezi spoustou cvičení, která vás bude bavit. Pokud vám sport nic neříká, začněte chodit na procházky! Chůze má prokazatelný vliv na hubnutí, i celkové zdraví a nestojí vás ani korunu!

chůze a hubnutí
pixabay.com

Choďte spát dříve

Spánek je v dnešní době velmi podceňovaný, ale kvalitní a dlouhý spánek může být v rámci hubnutí velmi důležitý. Váš organismus ocení 7 hodin spánku v tmavé a dobře vyvětrané místnosti. Před spaním se nedívejte do telefonu a zapomeňte na pyžamo či ponožky, které vás škrtí a brání volnému průtoku krve.

jak zhubnout do plavek
pixabay.com

Rychlé hubnutí není trvalá cesta

Dbejte na to, že víte, z čeho si jídlo uvaříte. Žádná drastická dieta vám hubené tělo nepřinese. Je nutné změnit celý stravovacího styl a celkově styl života. Jedině tak dosáhnete své vysněné váhy a nebudete se muset bát, že byste ztracená kila nabrali zpátky. 

V cestě za svým snem je ale nutné mít otevřenou mysl a nechtít vše najednou. Proces hubnutí je během na delší trať, na jejímž konci ale budete odměněni skvělou postavou, pevným zdravím, posílenou imunitou a pochvalami od okolí. A to za to přece stojí, ne? 

Zdroj: healthline.com

Raina Tomanová

Jmenuji se Raina Tomanová, narodila jsem se ve Vrchlabí, kde také pár let žiji. Mám dvě male děti a tři kočky. Zajímám se o témata z různých oborů, ráda si popovídám s přáteli, miluji hokej (jako fanoušek) a ráda objevuji nové věci :)

Líbil se vám tento článek? Dejte mu 5 hvězdiček. :)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Emailová adresa nebude zveřejněna a nebude uložena do žádné databáze. Vyžadované informace jsou označeny *.

X