Milujete sladké? Snažíte se omezit cukr ale bez dezertů, čokolád a sladkých hříchů zkrátka nedokážete žít? Vyzkoušejte jednoduché a lahodné zdravé sladkosti, které vás plně uspokojí a přitom neohrozí vaši linii.

Datle plněné arašídovým máslem

Máte chuť na sladkou tečku? Připravte si sušené datle plněné arašídovým máslem. ořechová másla jsou skvělým zdrojem proteinů a zdravých tuků a sušené datle jsou přirozeně velmi sladké. Díky vyvážené kombinaci živin nehrozí, že byste této sladké pochoutky snědli příliš a proto si ji bez obav dopřejte třeba po obědě.

Zmrzlinové kousky s borůvkami

Milujete zmrzlinu ale snažíte se jíst zdravě? Vyrobte si vlastní mraženou lahůdku, na kterou vám budou stačit pouze dvě ingredience: řecký jogurt a čerstvé borůvky. Borůvky omyjte a vložte do uzavíratelného sáčku. Přidejte pár lžic řeckého jogurtu a dobře zamíchejte. Pokud se některé borůvky rozmačkají, nevadí. Dejte do mrazáku alespoň na dvě hodiny. Před podáváním pěstí rozbouchejte na menší kousky.

Zajímá vás, kolik dobrot si můžete denně bez obav dopřát? Naučte se počítat kalorie a usnadněte si cestu za vysněnou postavou a zdravím.

dietní dezerty bez cukru
pixabay.com

Karamelizovaná cizrna se skořicí

Milujete sladké oříšky v karamelu? Co tykhle vyzkoušet zdravější alternativu nadupanou zdravými proteiny? Budete potřebovat jen namočenou cizrnu, trochu kokosového nebo třtinového cukru a špetku skořice. Vše smíchejte a orestujte na sucho na pánvi do křupava. 

100 g cizrny obsahuje cca 20 g bílkovin, díky čemuž si ji můžete dát i jako druhou večeři.

Nahraďte sušenky jablečnými plátky

Milujete křupavé sušenky s kousky čokolády a oříšků? A co takhle vyměnit vysokosacharidové sušenky z mouky za plátek čerstvého jablíčka? Jednoduše nakrájejte jablko na plátky, potřeba arašídovým máslem a posypte drcenými oříšky. Tuto sladkou pochoutku si můžete dát třeba na svačinu, obsahuje spoustu vlákniny, zdravých tuků, bílkovin a minimum sacharidů.

Podobným způsobem můžete také připravit zdravé občerstvení pro návštěvu- nakrájejte ovoce a zeleninu na hranolky, do misky dejte arašídové máslo a zdravá varianta dipu je na světě.

proteinový dezert
pixabay.com

Mandarinky v čokoládě se solí

Pokud to bez čokolády nevydržíte, snažte se ji alespoň omezit, třeba tím, že ji doplníte šťavnatým ovocem. Připravte si měsíčky čerstvé mandarinky namočené v kvalitní hořké čokoládě s pár zrnky mořské soli, které celé dobrotě dodají šmrnc

Víte, že tajemství štíhlé postavy se skrývá ve správném množství jídla? Když se naučíte jíst více zdravým a méně nezdravých potravin, nemusíte se zříkat žádných oblíbených pochoutek ani během hubnutí. Naučte se jak jíst méně jídla a vyzrajte na přebytečná kila i bez hladovění!

jak rychle zhubnout
pixabay.com

Zdroj: tasty.co